Zamiast robić nieraz nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel ma możliwość wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zaciekawieni, jeżeli w ramach nauczania oraz dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / bądź też pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, by zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtedy możliwość wymówienia innych słów, aby sprawić, czy robią to stosownie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i na pewno bardziej produktywne.
Roboty edukacyjne Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. Dzisiaj nauczyciele w szkołach zaczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD wraz z tablicami interaktywnymi. Dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to może pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces uczenia się. Jednak za pomocą interaktywnych tablic można osiągnąć niemało więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania pedagogów oraz uczniów
Zamiast robić często nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• prezentacje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są o wiele bardziej zaintrygowani, jeżeli w ramach nauczania i to naturalnie dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / bądź pliki audio. Na przykład nauczyciel ma prawo odtwarzać plik audio, by zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas szansę wymówienia innych słów, żeby uczynić, czy robią to słusznie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To generuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające i z pewnością znacznie bardziej produktywne.